۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰

امام جمعه اسلامشهر:

بازدید نمایندگان مجلس از پروژه های نیمه تمام اسلامشهر موثر است

بازدید نمایندگان مجلس از پروژه های نیمه تمام اسلامشهر موثر است

اسلامشهر- امام جمعه اسلامشهر گفت: امروز سه نماینده مجلس بازدیدهایی میدانی از برخی پروژه‌های نیمه کاره داشتند که زمینه ساز تخصیص بودجه و اتمام این پروژه‌های مهم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اسلامشهر گفت: ایران اسلامی با پیشگیری هوشمندانه توانسته است، معامله قرن آمریکا و اسرائیل را در منطقه نقش بر آب و نقشه شوم تسلط رژیم صهیونیستی بر منطقه را بی اثر کند.

امام جمعه اسلامشهر افزود: ایران اسلامی با کمترین هزینه نظامی توانسته است، هزینه‌های چند هزار میلیاردی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه را به حاشیه براند و به اعتراف تئوریسین‌های نظامی آمریکا، ایران در حال شکل دادن ناتوی مقاومت در منطقه غرب آسیا است.

برقراری اظهار کرد: آمریکا در تلاش بود طرح عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را اجرایی کند که عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی این نقشه شوم را نقش بر آب کرد.

امام جمعه اسلامشهر با اشاره به اهمیت دفاع و حمایت از کشور جنگ زده لبنان گفت: وظیفه داریم در راستای دفاع از جبهه مقاومت از کشور لبنان که در خط مقدم جنگ قرار دارد حمایت‌های مالی را داشته باشیم و جهاد طلایی بانوان ایران اسلامی یک نمایش خیره کننده در این حمایت ارزشمند است.

برقراری همچنین به لزوم کنترل قیمت‌ها و باز شدن گره اقتصاد اشاره کرد و گفت: شایسته است دولت و وزارت اقتصاد در مواجهه با برخی افزایش قیمت‌ها اقدامات کنترلی مناسب‌تری داشته باشند.

امام جمعه اسلامشهر همچنین با اشاره به ادعای مالکیت جزایر سه گانه کشورمان گفت: این جزایر سه گانه متعلق به ایران است و کشورهای حاشیه خلیج فارس بدانند این ادعاها برایشان هزینه ساز خواهد بود.

برقراری حضور قابل توجه نمایندگان در اسلامشهر را نیز قابل توجه دانست و گفت: خوشبختانه امروز نیز سه نماینده مجلس بازدیدهای میدانی از برخی پروژه‌های نیمه کاره داشتند که زمینه ساز تخصیص به موقع بودجه و اتمام این پروژه‌های مهم از جمله بیمارستان ۴٠٠ تختخوابی خواهد بود.

کد خبر 6267885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha